3 Temmuz 2013 Çarşamba

Sari keten tohumu


Sari keten tohumu aramaya artik son vermistim ki hic beklemedigim bir anda karsima cikti. Rasayana markasina sik sik rastlar oldum, ve simdiye kadar kullandigim tum urunlerinden cok memnun kaldim. Simdi de sari keten tohumu sunuyorlar, ve gayet alcakgonullu bir sekilde sadece “keten tohumu” demisler. Acaba bu urunun kiymetini kendileri de bilmiyorlar mi? Neden kiymetli? Cunku sari keten tohumunun tadi, Turkiye’de bulunan kahverengi keten tohumuna gore daha yumusak. Ayrica yagi sikildiginda da cok leziz bir sey oluyor, kahverengi keten tohumunun yagi ise benim icin cok agir, cok otsu. Rasayana’ya yazsak, bu keten tohumunun yagini da piyasaya surmeyi dusunurler mi acaba? Hayali bile guzel!
 

4 yorum:

  1. yazıkların ve tariflerin çok iyi. vakit ayırıp paylaştığın için teşekkürler. gaye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gaye. Yazdıklarım yardımcı oluyorsa ne mutlu bana.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ben organik ürünler satan bir dükkanda buldum. Size en yakın organik ve/veya doğal ürünler satan yere bir sorun, yoksa bile getirtebilirler. Ya da Ecolife Tarkan'dan isterseniz eminim yoktan var eder size ulaştırır (http://vegandukkan.com)

      Sil